خرد کردن برنامه نویسی دانلود برنامه

خرد کردن: برنامه نویسی دانلود برنامه آموزشی محصولات معرفی محصول آموزش Apple

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار بین الملل احتمال استیضاح و برکناری او چقدر است؟ ، آیا ترامپ جهت پیروزی در انتخابات به همه دروغ گفته بود؟

    آتلانتیک در گزارشی به قلم CONOR FRIEDERSDORF نوشت: در آخرهای روز‌های انتخابات نوامبر ۲۰۱۶ م. در حالی که دونالد ترامپ از پاک شدن ایمیل‌های هیلاری کلینتون انتقاد

    احتمال استیضاح و برکناری او چقدر است؟ ، آیا ترامپ جهت پیروزی در انتخابات به همه دروغ گفته بود؟

    آیا ترامپ جهت پیروزی در انتخابات به همه دروغ گفته بود؟ / احتمال استیضاح و برکناری او چقدر است؟

    عبارات مهم : انتخابات

    آتلانتیک در گزارشی به قلم CONOR FRIEDERSDORF نوشت: در آخرهای روز های انتخابات نوامبر ۲۰۱۶ م. در حالی که دونالد ترامپ از پاک شدن ایمیل های هیلاری کلینتون انتقاد می کرد، درصدد پنهان سازی ارتباط شخصی خود با استورمی دنیلز بود. بر خلاف فرار های مالیاتی ترامپ که مردم هیچ آگاهی نداشتند، ولی در مورد این مسئله استورمی دنیلز می توانست صحبت کند.

    به گزارش گزینش ، آتلانتیک ادامه داد: وی مدت ها قبل اندکی بعد از ازدواج ترامپ با ملانیا همسر سوم وی، از ارتباط جنسی سریالی وار با ترامپ سخن گفت. در این راستا وی در مصاحبه با مجله In Touch گفت که از مایکل کوهن وکیل ترامپ به خاطر تهدیدش شکایت می کند.

    فلش تا ۷ اکتبر ۲۰۱۶ م: ترامپ قبل از این هم به سورفتار جنسی با چندینه زن دیگر متهم شده است بود. در این راستا، واشنگتن پست یک ویدیویی ضبط شده است از بیانات رکیک جنسی ترامپ راجع به زنان منتشر کرد. وی گفت:: «زمانی که شما یک ستاره باشید، آن ها به شما اجازه می دهند هر کاری را با آن ها انجام دهید..»

    احتمال استیضاح و برکناری او چقدر است؟ ، آیا ترامپ جهت پیروزی در انتخابات به همه دروغ گفته بود؟

    بسیاری بر این عقیده بودند که این فایل صوتی میتواند زمینه شکست وی را در انتخابات نوامبر ۲۰۱۶ فراهم کند، ولی چنین نشد. در همان وقت با افشای رسوایی ارتباط جنسی با وی و پرداخت ۱۳۰ هزار دلار حق سکوت به وسیله مایکل کوهن، از کم کردن شانس پیروزی وی در انتخابات سخن می گفتند. این میزان پول تقریبا یازده روز قبل از انتخابات به وی (استورمی دنیلز) پرداخت شده است بود، در حالی که رای دهندگان به دونالد ترامپ نمی دانستند که مدیر جمهور منتخب آن ها مبلغی بیش از حقوق هر سال آن ها به زنی پرداخت می کند تا این اطلاعات را از آن ها دور نگه دارد.

    حتی اگر این پرداختی کاملا قانونی بود، ولی چون جهت گمراه سازی رای دهندگان انجام شده است بود یک اقدام غیراخلاقی بود. در حالی که این پرداختی ها قانونی نبوده هست، لیکن که آن ها قانون فدرال کمپین انتخاباتی را نقض کردند.

    آتلانتیک در گزارشی به قلم CONOR FRIEDERSDORF نوشت: در آخرهای روز‌های انتخابات نوامبر ۲۰۱۶ م. در حالی که دونالد ترامپ از پاک شدن ایمیل‌های هیلاری کلینتون انتقاد

    در روز سه شنبه، مایکل کوهن وکیل سابق ترامپ جرم خود را پذیرفت و به طور خاص اعتراف کرد که او به این علت مرتکب جرم شده است تا از آگاهی رای دهندگان به اطلاعاتی که شانس پیروزی ترامپ را کم کردن می داد جلوگیری کند. همانطور که یک وکیل آمریکایی گفته است: «مایکل کوهن این میزان پول را جهت تاثیر گذاری بر انتخابات ریاست جمهوری پرداخت کرده است و نشست ها و تماس های تلفنی خود در مورد ماهیت و وقت بندی پرداخت را با اعضای کمپین انتخاباتی ترامپ کاملا هماهنگ کرده است.»

    علاوه بر این دادستان افزود که استورمی دنیلز قبل از انتخابات با مطبوعات صحبتی نکرده است و همچنین مایکل کوهن وجوهی مشابهی را به کارن مک دوگال جهت حق سکوت پرداخت کرده هست. ولی آیا دونالد ترامپ در مورد این طرح پرهزینه و موفق جهت ارتکاب جرم پنهان کردن حقیقت از رای دهندگان آگاهی داشته است؟ در این راستا ما با مجموعه ای از دروغ روبرو هستیم که فهم آن نیازمند وقت طولانی است.

    در ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ م. مجله وال استریت ژورنال از پرداخت ۱۳۰ هزار دلاری مایکل کوهن به استورمی دنیلز گزارش داد. یک ماه بعد مایکل کوهن گفت که این وجوه را از حساب شخصی خود پرداخت کرده است نه به وسیله ترامپ یا کمپین انتخاباتی.

    احتمال استیضاح و برکناری او چقدر است؟ ، آیا ترامپ جهت پیروزی در انتخابات به همه دروغ گفته بود؟

    در روز جمعه ۱۸ فوریه ۲۰۱۸ معاون مطبوعاتی کاخ سفید در پاسخ پرسش خبرنگاران در مورد آگاهی ترامپ از پرداخت پول وکیل شخصی به یک پورن استار جهت حق سکوت گفت: «پرزیدنت ترامپ ادعای استورمی دانیلز را رد می کند.»

    در ۱۵ مارس ان بی سی نیوز در گزارشی گفت:: «وکیل ارشد شرکت ترامپ ۱۳۰ هزار دلار را جهت اجرای یک توافق پنهانی با ستاره فیلم بزرگسالان استورمی دانیلز پرداخت کرده است.».

    آتلانتیک در گزارشی به قلم CONOR FRIEDERSDORF نوشت: در آخرهای روز‌های انتخابات نوامبر ۲۰۱۶ م. در حالی که دونالد ترامپ از پاک شدن ایمیل‌های هیلاری کلینتون انتقاد

    اما در ۵ آوریل، ترامپ در مورد این پرسش که آیا او از پرداختی به دنیلز اطلاع داشته هست، گفت: «خیر»

    چند روز بعد از کشف اسنادی در دفتر کوهن به وسیله اف بی آی، در ۲۶ آوریل، پرزیدنت ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز گفت:: «کوهن نماینده من است با این توافق احمقانه اش با استورمی دنیلز». سپس در ۲ می رودی جولیانی وکیل ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: ک. پرزیدنت ترامپ از «ترتیبات کلی» پرداخت حق سکوت ۱۳۰ هزار دلاری آگاهی داشته، ولی هیچ اطلاعی در مورد شرح آن نداشته است.

    احتمال استیضاح و برکناری او چقدر است؟ ، آیا ترامپ جهت پیروزی در انتخابات به همه دروغ گفته بود؟

    ترامپ در روز های بعد در توئیتی گفت: «آقای کوهن به عنوان یک وکیل از من مقرری ماهیانه دریافت می کرد و ایشون هیچ ارتباطی با کمپین انتخاباتی نداشته هست، بلکه بازپرداخت حقوق وی در قالب یک قرارداد شخصی بین طرفین بوده است که از آن به عنوان توافق محرمانه نامیده می شود. این توافقات در میان افراد مشهور و بسیار ثروتمند بسیار مرسوم است.»

    وکیل مایکل کوهن در توئیتر گفت: «امروز مایکل شهادت داد که دونالد ترامپ به او دستور داده تا با پرداخت پول به دو زن با نشانه تاثیر گذاری بر انتخابات مرتکب جرمی شود. اگر آن وجوه پرداختی جهت مایکل کوهن جرم بوده است بعد آیا جهت دونالد ترامپ جرم نباشد؟»

    مشاور سابق کاخ سفید گفت: «در این مسئله، با فرض پذیرش نقض قانون فدرال کمپین انتخاباتی به وسیله قدرتمندترین مرد کشور؛ شاهد نمایش کوچک شمردن ملاحظات و محدودیت های قانونی هستیم و وی به صورت مستمر در مورد اقداماتش دروغ می گوید.»

    برت استفان نویسنده وال استریت ژورنال در این مورد گفت: «من در مورد شایستگی استیضاح ترامپ شک و تردید داشتم. ولی درخواست جرم کوهن این مسئله را عوض کردن داد. مدیر جمهور به وضوح در مورد جرایم سنگین و فرارمالیاتی مجرم هست. او باید از مقامش استعفا دهد یا به دادگاه احضار شود و سپس او را از مقامش اخراج کنند.»

    با تمام عواقب سیاسی و قانونی، رای دهندگان به ترامپ باید بدانند که آن ها به مردی رای داده اند که به همگی آن ها جهت پیروزی در انتخابات دروغ گفته هست. آمریکا تا زمانی که ریاست جمهوری او فاسد باشد و گفتمانش با دروغ مسموم شده است و به قدرت قوانین بی اعتنا و الگویی از کوچگ شماری دروغ جهت فرزاندش ایجاد کند نمی تواند بزرگ باشد.

    واژه های کلیدی: انتخابات | دونالد ترامپ | انتخابات ریاست جمهوری | اخبار بین الملل


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار