خرد کردن برنامه نویسی دانلود برنامه

خرد کردن: برنامه نویسی دانلود برنامه آموزشی محصولات معرفی محصول آموزش Apple

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی وسعت زلزله کرمانشاه زیاد از بم بود/ سال آینده باید روز کوروش را مدیریت کنیم ،

    وزیر کشور گفت: بنابر گزارش نیروی انتظامی در زلزله اخیر استان کرمانشاه کمترین میزان دزدی را داشته‌ایم. 

    وسعت زلزله کرمانشاه زیاد از بم بود/ سال آینده باید روز کوروش را مدیریت کنیم ،

    رحمانی فضلی :وسعت زلزله کرمانشاه زیاد از بم بود/ کمترین دزدی را در زلزله کرمانشاه داشتیم/سال آینده باید روز کوروش را مدیریت کنیم

    عبارات مهم : زلزله

    وزیر کشور گفت: بنابر گزارش نیروی انتظامی در زلزله اخیر استان کرمانشاه کمترین میزان دزدی را داشته ایم.

    به گزارش فارس به نقل از منزل ملت، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز (سه شنبه، 30 آبان 96) در جلسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعتقاد دارم بحران زلزله بسیار خوب مدیریت شده است لیکن شدت و وسعت زلزله بسیار اوج و فرماندهی کاملاً واحد بوده است و جهت همه نهادهایی که در این زمینه کمک می کردند تعیین مسئولیت شده است بود و مطابق فرماندهی واحد ستاد انجام شده است است.

    وسعت زلزله کرمانشاه زیاد از بم بود/ سال آینده باید روز کوروش را مدیریت کنیم ،

    وی با بیان اینکه با بحران بزرگی که به وجود آمد قطعا ضعف هایی وجود دارد که باید حل شود و ما نیز چند گروه تعیین کردیم تا پرسشها را بررسی کنند، بیان کرد: این زلزله اصلاً قابل مقایسه با زلزله بم و ورزقان نیست هر چند در آن زلزله ها تعداد کشته شدگان زیاد بود ولی در زلزله کرمانشاه روستاهای زیادی دچار آسیب شده است است که منطقه وسعی را در بر می گیرد.

    *کمترین میزان دزدی را در زلزله استان کرمانشاه داشته ایم

    وزیر کشور گفت: بنابر گزارش نیروی انتظامی در زلزله اخیر استان کرمانشاه کمترین میزان دزدی را داشته‌ایم. 

    وزیر کشور با بیان اینکه بنابر گزارش نیروی انتظامی در زلزله اخیر استان کرمانشاه کمترین میزان دزدی را داشته ایم، بیان کرد: بنده نخستین کسی بودم که مصاحبه کرد و عنوان راهزنی در منطقه زلزله زده را تکذیب کرد. در ثلاث باباجانی به عنوان شهری که بر سر مسیر قرار دارد، امکاناتی نیاز بود که مردم این منطقه خود را به نزدیکی بزرگراه رساندند تا از خودروهای کمکی، امکانات مورد نیاز را دریافت کنند البته بعضی شایعات مطرح شد که دولت ابتدا قصد دارد امکانات را به مردم سرپل ذهاب بدهد و بعد به ثلاث باباجانی توجه شود که این عنوان به هیچ وجه درست نبود.

    *نقش اینترنت در کمک رسانی بسیار موثر بود

    وی با بیان اینکه نقش اینترنت در کمک رسانی بسیار موثر بود، افزود: نقش این فضا حدود 80 درصد مثبت بود و در بعضی موارد نیز به تقویت شایعات و اعتماد عمومی نسبت به دولت را خدشه دار کرد ولی در مجموع ارزیابی ما مثبت است.

    وسعت زلزله کرمانشاه زیاد از بم بود/ سال آینده باید روز کوروش را مدیریت کنیم ،

    وزیر کشور در خصوص آمادگی جهت زلزله در پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: حدود 16 هکتار زمین را از مرقد امام گرفته ایم تا پایگاه امداد برپا شود، امکانات شهرداری در این زمینه می تواند 11 درصد نیاز را پاسخ دهد، زمینی که ما در اختیار گرفته ایم می توان از فرودگاه و راه آهن استفاده کرد و با استان های معین در ارتباط هستیم و باید ظرف یک سال این زمین را بسازیم.

    رحمانی فضلی متذکر شد: در هیأت دولت مصوبه ای را گرفته ایم که جهت ارتقاء تقسیمات کشوری نیاز به مصوبه هیأت دولت نباشد و معاون اول با نظر وزیر کشور بتواند تصمیم گیری کند.

    وزیر کشور گفت: بنابر گزارش نیروی انتظامی در زلزله اخیر استان کرمانشاه کمترین میزان دزدی را داشته‌ایم. 

    *نقطه قوت وزارت کشور مقابله با آسیب های اجتماعی است

    وزیر کشور با بیان اینکه یکی از نقاط قوت وزارت کشور مقابله با آسیب های اجتماعی هست، گفت: به قول مقام معظم رهبری اقدام در این زمینه 20 سال دیر شده است است و وزارت کشور با دانشگاه و مراکز علمی در این زمینه ارتباط های مورد نیاز را برقرار کرده است و اخیراً نیز مقام معظم رهبری پنجمین جلسه را در این زمینه برگزار کردند و دستور فرمودند 6 ماه دیگر ششمین جلسه نیز نزد ایشان برگزار شود که ایشان در این جلسات پیگیری، مواخذه و تشویق می کند و همانند یک فرمانده عنوان را مدیریت می کند.

    وسعت زلزله کرمانشاه زیاد از بم بود/ سال آینده باید روز کوروش را مدیریت کنیم ،

    *کمترین میزان دزدی را در زلزله استان کرمانشاه داشته ایم

    وی با اشاره به اینکه وزارت کشور اقتصاد مقاومتی را با قدرت پیگیری می کند، ادامه داد: من از آبرو، اعتبار شخصی، ارتباطات، حمایت های مقام معظم رهبری و مدیر جمهور جهت پیشبرد امور استفاده می کنم و حاضرم عملکرد وزارت کشور را بررسی کنند.

    رحمانی فضلی با بیان اینکه وزارت کشور نقش هماهنگ کننده دارد، اظهار داشت: در پرسشها متفاوت که باید وزارت کشور هماهنگی های مورد نیاز را انجام دهد اختیارات مورد نیاز و قانونی را نداریم ولی با فعالیت معاونین و ارتباطاتی که برقرار می کنیم، فعالیت های مورد نیاز را انجام می دهیم.

    *دخالت استانداران در گزینش شهردار ممنوع است

    وزیر کشور ادامه داد: دخالت استانداران در گزینش شهردار ممنوع است و نامه نوشتیم که هیچ استاندار و فرمانداری حق چنین کاری را ندارد.

    وی با بیان اینکه در دو سال اخیر به کشور عراق تأکید کردیم تا لغو روادید بین کشور عزیزمان ایران و عراق انجام شود ولی بغداد آمادگی این کار را ندارد، افزود: آنها اعلام کردند هرگاه پرسشها امنیتی در این کشور برطرف شود آمادگی این کار را خواهند داشت.

    رحمانی فضلی با بیان اینکه بعضی روزها شاهد 150 تجمع اعتراضی در کشور بوده ایم، متذکر شد: تاکنون مسئله حادی در زمینه درگیری معترضین را شاهد نبوده ایم.

    *بودجه شرکت مدیریت بحران را در اختیار وزرات کشور قرار دهید

    وزیر کشور با بیان اینکه در دولت نیز گفته اند یا شرکت مدیریت بحران را به شرکت برنامه بدهید یا بودجه شرکت مدیریت بحران را در اختیار وزرات کشور قرار دهید، گفت: ما هیچ اصراری نداریم که مسئولیتی به ما محول شود ولی اختیاری نداشته باشیم.

    وی تصریح کرد: پایگاه آماری خوبی داریم که در حال اصلاح است و در حوزه اجتماعی و مباحث متفاوت دیگر مانند مواد مخدر فعالیت می کند.

    *سال آینده باید روز کوروش را مدیریت کنیم

    رحمانی فضلی با اشاره به اینکه روز کوروش می توانست به مسئله ای بزرگ در کشور تبدیل شود، متذکر شد: 6 میلیون مخاطب در شبکه هایی که نسبت به این عنوان حساسیت داشتند به آن مراجعه کرده بودند و دستگاه های امنیتی نیز دلواپس بودند و در شورای امنیت نیز بحث شد و من در آن جلسه عنوان کردم که تمام مسئولیت این روز را برعهده می گیرم که با مواظبت های مورد نیاز مراسم برگزار شد.

    وزیر کشور با بیان اینکه این عنوان در هیأت دولت نیز مطرح شده است و مدیر جمهور دستور دادند تا با محوریت وزارت اطلاعات طرحی آماده شود و در شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز تصویب شود، گفت: از سال آینده باید روز کوروش را مدیریت کنیم و باید توجه داشت عنوان کوروش بحث ضد اسلامی نیست و علامه طباطبایی نیز اعتقاد بودند که ذوالقرنین کوروش است البته مسئله ما کوروش نیست بلکه معاندینی است که به دنبال سوء استفاده از این روز بودند.

    *فعالیت احزاب و NGOها از نظر وزارت کشور هیچ محدودیتی ندارند

    وی با بیان اینکه به دنبال اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر هستیم، افزود: فعالیت احزاب و NGOها از نظر وزارت کشور هیچ محدودیتی ندارند و باید خود این تشکیلات فعالیت جدی داشته باشند.

    رحمانی فضلی با بیان اینکه در صورت مشاهده کم تحرکی فرمانداران برخورد می شود، گفت: من مشتاقم که در جلسات کمیسیون حضور یابم.

    واژه های کلیدی: زلزله | فعالیت | مدیریت | کرمانشاه | وزارت کشور | وزارت اطلاعات | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار