خرد کردن برنامه نویسی دانلود برنامه

خرد کردن: برنامه نویسی دانلود برنامه آموزشی محصولات معرفی محصول آموزش Apple

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات ابهام در حکم سقوط , جنجال مدیریتی تازه مدیر کلوب پرسپولیس

    بعد از جدایی علی اکبر طاهری اکنون اخبار عجیب و پرابهامی بابت دوران مدیریت او شنیده می‌شود و جدی‌ترین آن مربوط به احتمال کسر امتیاز و سقوط سرخ‌هاست.

    ابهام در حکم سقوط , جنجال مدیریتی تازه مدیر کلوب پرسپولیس

    جنجال مدیریتی تازه مدیر کلوب پرسپولیس؛ ابهام در حکم سقوط

    عبارات مهم : بازیکن

    بعد از جدایی علی اکبر طاهری اکنون اخبار عجیب و پرابهامی بابت دوران مدیریت او شنیده می شود و جدی ترین آن مربوط به احتمال کسر امتیاز و سقوط سرخ هاست.

    به گزارش ایلنا، حتما هواداران پرسپولس به خاطر شنیدن اخبار دلواپس کننده راجع به شکایت بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس از این کلوب و ترساندن به کسر شش امتیاز یا سقوط به دسته پایین تر طی سال های اخیر خسته شده است اند. این خستگی چند سالی است هواداران پرشمار پرسپولیس را زحمت می دهد و البته جهت رسانه ها هم تکراری، خسته کننده و البته عذاب آور و تلخ شده است هست. اینکه هر چند ماه یک بار بخواهی راجع به کوتاهی و سوء مدیریت مدیران یک کلوب بنویسی جهت همه رسانه ها تبدیل به عادت شده است و البته هر چقدر تلاش می کنی که نهیب بزنی و بعضا با هشدار دادن تلاش در جلوگیری از این اتفاقات داشته باشی باز هم صدایت به جایی نمی رسد. کلوب پرسپولیس در این زمینه سرآمد تمام کلوب های کشور عزیزمان ایران است و دوباره به کسر امتیاز ترساندن شده.

    ابهام در حکم سقوط , جنجال مدیریتی تازه مدیر کلوب پرسپولیس

    از صبح چهارشنبه که خبر ترساندن کسر امتیاز این تیم به خاطرشکایت فرناندو گابریل مطرح شده است در روز آخر هفته مثل تمام یک سال گذشته اخبار متناقضی به گوش رسید تا مشخص نشود بالاخره پرسپولیس به این بازیکن بدهکار است و باید از ترساندن کسر امتیاز واقعا بترسیم یا خیر.

    عصر چهارشنبه گرشاسبی سرپرست کلوب پرسپولیس به هواداران این تیم اطمینان داد که خطر کسر امتیاز تهدیدشان نمی کند و در جهت همین بی خیال بودن اخباری در رسانه ها بازتاب یافت که پرسپولیس پول این بازیکن را داده و واقعا مشکلی وجود ندارد.

    بعد از جدایی علی اکبر طاهری اکنون اخبار عجیب و پرابهامی بابت دوران مدیریت او شنیده می‌شود و جدی‌ترین آن مربوط به احتمال کسر امتیاز و سقوط سرخ‌هاست.

    روز پنج شنبه ولی باز هم از زبان روزبه وثوق احمدی رییس کمیته تعیین اوضاع فدراسیون فوتبال شنیدیم که پرسپولیس فقط تا 20 ژانویه (30 دی) مهلت دارد تا طلب این بازیکن را پرداخت کند: «پرسپولیس مارس ۲۰۱۶ در پرونده گابریل و در کمیته حل اختلاف فیفا به پرداخت ۱۲۰ هزار دلار محکوم شد که فیفا اعلام کرده فقط ۱۸ هزار دلار از این پول پرداخت شده است و ۱۰۲ هزار دلار مانده هست. پرسپولیس هم مدعی شده است بود از طریق چند واسطه مبالغ دیگری پرداخت کرده است ولی فیفا در نهایت اعلام کرد که باید ۱۰۲ هزار دلار پرداخت شود. روز چهارشنبه رونوشت نامه فیفا به فدراسیون فوتبال رسید که در آن پرسپولیس را محکوم به پرداخت ۱۰ هزار فرانک جریمه بابت عدم اجرای حکم، ۲ هزار فرانک بابت پول پیگیری به پرونده و یک مهلت ۳۰ روزه جهت پرداخت ۱۰۲ هزار دلار باقیمانده کرده هست. پرسپولیس باید تا یک ماه بعد از دریافت نامه، با گابریل تسویه کند وگرنه خود به خود ۶ امتیاز از این تیم کسر خواهد شد.»

    با این حساب کلوب پرسپولیس به ازای جریمه 12 هزار فرانکی چیزی حدود 52 میلیون تومان و در ازای طلب 102 هزار دلاری حدود 426 میلیون تومان باید بپردازد که جمعا 478 میلیون تومان می شود و شاید در مقایسه با طلب مانوئل ژوزه و حتی گولچ ناچیز باشد ولی پرسپولیس اگر این پول را پرداخت نکند باید بهای بسیار سنگینی بپردازد که البته سابقه اش را داشته!

    اما در عنوان طلب گابریل از پرسپولیس و پرداخت هایی که به این بازیکن شده است ابهامات بسیاری وجود دارد. طبق گفته وثوق احمدی فیفا مارس سال گذشته میلادی یعنی اسفند 94 و فروردین 95 علیه پرسپولیس حکم داده ولی آنچه در رسانه ها بازتاب یافت مربوط به مهرماه سال گذشته هست. 14 ماه پیش خبر شکایت این هافبک برزیلی از پرسپولیس در رسانه های داخلی بازتاب یافت ولی مدیر برنامه ایرانی اش اعلام کرد گابریل هیچ حکمی علیه پرسپولیس نگرفته: «همان وقت که جلسه با مسوولان کلوب برگزار شد، توافق کردیم که طلب ۱۲۰ هزار دلاری گابریل به صورت اقساطی پرداخت شود، به همین خاطر کلوب چند قسط را پرداخت کرد که حدود ۴۰ هزار دلار بود. به زودی نیز قسط جدیدی به حساب گابریل پرداخت خواهد شد و مشکلی بابت این قضیه وجود ندارد. شکایت گابریل علیه پرسپولیس را تایید نمی کنم چون چنین چیزی واقعیت ندارد. ما توافق کردیم و تا به حال، هیچ اختلافی در این توافق به وجود نیامده است.»

    ابهام در حکم سقوط , جنجال مدیریتی تازه مدیر کلوب پرسپولیس

    فردای آن روز طاهری هم تاکید کرد خبر کسر امتیاز از پرسپولیس به خاطر شکایت گابریل درست نیست. دوباره روز بعد از آن کلوب پرسپولیس 10 هزار دلار دیگر به این بازیکن پرداخت کرد و مدیر برنامه گابریل باز هم تاکید کرد این بازیکن هیچ شکایتی نکرده. با این وجود 5 روز بعد از این اظهارنظر یکی از رسانه ها ضمن انتشار تصویر نامه حکم فیفا علیه پرسپولیس در خصوص گابریل اعلام کرد این کلوب جهت پرداخت طلب فرناندو فقط 10 روز وقت دارد. در همان مقطع خمارلو مدیر روابط عمومی کلوب پرسپولیس اعلام کرد طلب گابریل ماه به ماه پرداخت شده است و مدیر برنامه اش که وکیل قانونی او به حساب می آید بابت این دریافتی ها رسید گرفته ولی چون پول از طریق بانکی در دبی به بانکی در بریلی واریز می شده است و تاخیر داشته وکیل سوییسی این بازیکن بدون اطلاع از این داستان رفته و از پرسپولیس شکایت کرده!

    از مهرماه سال قبل جلوتر بیایید و به شش ماه قبل برسید زمانی که علی جمشیدی مدیر حقوقی کلوب پرسپولیس اعلام کرد با پرداخت آخرین قسط، پرونده گابریل بسته شده است و با توجه به اینکه دیگر دلواپس شکایت این بازیکن نیستیم عنوان آخر یافته هست. در آن وقت البته گفته شد گابریل 70 هزار دلار به مدیر برنامه هایش بدهکار است و همین مساله دردسرساز شده است که جمشیدی گفته بود این مساله ربطی به کلوب پرسپولیس ندارد و خود بازیکن می داند و مدیر برنامه هایش.

    بعد از جدایی علی اکبر طاهری اکنون اخبار عجیب و پرابهامی بابت دوران مدیریت او شنیده می‌شود و جدی‌ترین آن مربوط به احتمال کسر امتیاز و سقوط سرخ‌هاست.

    حالا شش ماه بعد از تمام این ابهامات همچنان می شنویم پول گابریل پرداخت نشده و پرسپولیس از امروز 27 روز دیگر وقت دارد تا این طلب را تسویه کند ولی آنچه بیش از این کوتاهی طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) را آزار می دهد ابهامات و عدم صداقتی است که در خصوص این پرونده و پرونده های مشابه وجود دارد و همچنان پرسپولیس باید تاوان آن را بدهد.

    واژه های کلیدی: بازیکن | برنامه | رسانه ها | بازیکنان | پرسپولیس | پرسپولیس | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار