خرد کردن برنامه نویسی دانلود برنامه

خرد کردن: برنامه نویسی دانلود برنامه آموزشی محصولات معرفی محصول آموزش Apple

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی نباید تریبون‌ها را به کسانی داد که شعور مردم را دست کم می‌گیرند / محبیان

    موسس حزب نواندیشان گفت: نباید تریبون‌ها و میکرفون‌ها را به کسانی داد که یا شعور مردم را دست کم می‌گیرند یا جهت منافع فردی و جناحی امید به آینده بهتر را در قلوب

    نباید تریبون‌ها را به کسانی داد که شعور مردم را دست کم می‌گیرند / محبیان

    محبیان: نباید تریبون ها را به کسانی داد که شعور مردم را دست کم می گیرند

    عبارات مهم : سیاسی

    موسس حزب نواندیشان گفت: نباید تریبون ها و میکرفون ها را به کسانی داد که یا شعور مردم را دست کم می گیرند یا جهت منافع فردی و جناحی امید به آینده بهتر را در قلوب مردم می کشند.

    ایلنا نوشت:امیرمحبیان راجع به اینکه چقدر ضرورت دارد بحث گفت وگوی ملی از حرف و شعار به مرحله اجرا برسد، گفت: همواره گفته ام که فرهنگ گفت وگو فرع بر فرهنگ تحمل و برون آمدن از پوسته خودخواهی هست؛ طبعا کسی مخالف گسترش گفت وگو در کشور نیست ولی اکنون مسئله اولویت دار ما این نیست.

    اهم بیانات محبیان به شرح زیر است:

    نباید تریبون‌ها را به کسانی داد که شعور مردم را دست کم می‌گیرند / محبیان

    * مسئله ما گفت وگوی مسئولان باهم است تا اختلافات خود را حل کنند و دعواهایشان را از تریبون های عمومی چون آوار بر سر مردم خراب نکنند، مسئولان نباید و حق ندارند به عنوان حل کردن پرسشها مردم، وقت خود را به چالش های بیهوده و مخرب اعصاب مردم بگذرانند و همچنین به جای حل مسئله به طرح چندباره و تکراری پرسشها و مشکلاتی بپردازند که اگر آنها شنیده اند مردم با گوشت و استخوان خود درک می کنند.

    * اعتراض های مردم فارغ از سوءاستفاده ها، هیجانی نیست. اتفاقا بدلیل مرتبط بودن با واقعیات روزانه زندگی آنها بسیار هم عقلانی هست. هنگامی که مسئولانی که باید پرسشها مردم را حل کنند در خوشبینانه ترین حالت به حاشیه ها درگیر هستند؛ مردم چه باید کنند. طبعا هنگامی که صدایشان شنیده نمی شود، فریاد میزنند.رفتار مدیرانی که حقوق می گیرند، تا گره ها را بگشایند ولی گره های زیاد بر کارها می زنند غیرعقلانی است.

    موسس حزب نواندیشان گفت: نباید تریبون‌ها و میکرفون‌ها را به کسانی داد که یا شعور مردم را دست کم می‌گیرند یا جهت منافع فردی و جناحی امید به آینده بهتر را در قلوب

    * احزاب وظیفه دارند صدای مردم را به حاکمان برسانند و از سوی دیگر مسیر درست نیل به اهداف را جهت مردم تبیین کنند. همچنین وظیفه دارند آموزش جمعی ارائه دهند و توده ها را بیاموزانند که خردمندانه با هم گفت وگو کنند و منافع ملی را بر منافع شخصی و گروهی ترجیح دهند ولی هنگامی که اشخاص سیاسی که در راس احزاب و جریانان ها قرار دارند جایگزین گفت وگو باهم بر سر هم فریاد می زنند و پرسشها را در تریبون های عمومی فرافکنی می کنند، این مردم هستند که باید به آنها آموزش تحمل دهند.

    *هر صورت سیاسی فارغ از عمل سیاسی اش یک الگو جهت بخشی از جامعه است و رفتارش همچون شاخص بکار گرفته می شود. باید دقت و هر لحظه ارزیابی کنیم که واکنش‌ها اهل سیاست بدآموزی دارد یا هدایت گر است؟متاسفانه بمباران اخبار منفی و ضعف کارکرد بخشی از مدیریت باعث شده است یاس و ناامیدی به جامعه پمپاژ شود و نتیجه آن ناامیدی از آینده و تاریک دیدن مسیر فرارو نزد بخشی از نسل جوان هست. اعتقاد دارم نخستین قربانیان تزریق نا امیدی به جامعه جوانان هستند.

    *صدا و سیما وظیفه دارد همزمان با ایجاد شفافیت خبری در جامعه امید را در کنار بیان ضعف ها بگستراند. کلمات اثری جادویی دارند. نباید تریبون ها و میکرفون ها را به کسانی داد که یا شعور مردم را دست کم می گیرند یا جهت منافع فردی و جناحی، امید به آینده بهتر را در قلوب مردم می کشند.

    نباید تریبون‌ها را به کسانی داد که شعور مردم را دست کم می‌گیرند / محبیان

    ضرورت امروز جامعه گفت و گو در حوزه اجتماعی و فرهنگی

    همچنین ایرنا نوشت:امیر محبیان گفت: بر این باورم که نخبگان ما در حوزه فرهنگ و اجتماع باید راه برون رفتی را از این اوضاع پارادوکسیکال پیدا کند.مفهوم گفت و گوی ملی در بطن خود دارای پیش فرضی است که شبهه پذیر هست. ما اختلاف ملی نداریم؛ مابین اصحاب قدرت و میان جناح های سیاسی اختلافاتی وجود دارد و اوضاع آنها نمایانگر اوضاع توده های مردم نیست.

    * اگر قرار باشد میان جریان ها و یا مسئولان گفت وگو شود می توان در مورد آن بحث کرد یا ساز و کار آن را تحلیل کرد ولی من اختلاف ملی نمی بینم که گفت وگوی ملی را راه چاره آن ببینم. اگر نیاز به گفت وگو هم در سطح مردم باشد، اتفاقا عنوان آن سیاست نیست بلکه در حوزه فرهنگ و نگرش است.

    موسس حزب نواندیشان گفت: نباید تریبون‌ها و میکرفون‌ها را به کسانی داد که یا شعور مردم را دست کم می‌گیرند یا جهت منافع فردی و جناحی امید به آینده بهتر را در قلوب

    * در جامعه ما دو نگرش عمومی و مهم وجود دارد، گرایشی که پیروی از هنجارهای غربی را ناگزیر و حتی بافایده و راهکار سعادت می داند و نگرشی که بازگشت به سنت ها و ارزش های خودی را راه چاره می داند. این دو گرایش بستر بسیاری از تحولات در جامعه ماست که سیاست در سطحی ترین لایه ممکن در حال ثمر چینی از این تعارض عمقی است.

    گفت و گوی ملی با نشانه زمین زدن رقیب نباشد

    نباید تریبون‌ها را به کسانی داد که شعور مردم را دست کم می‌گیرند / محبیان

    ایلنا نوشت:غلامعلی دهقان راجع به ضرورت رسیدن به ساز و کار گفت وگوی ملی از شعار به عمل، گفت: معنای گفت وگوی ملی لزوما این نیست که سران جناح ها دور یک میز بنشینند و راجع به پرسشها کشور سخن بگویند، چراکه جناح ها به اندازه کافی تریبون دارند و در انتقال سخن خود مشکلی ندارند.

    اهم بیانات دهقان به شرح زیر است:

    * در شرایط فعلی گفت وگوی ملی یا به تعبیری تفاهم ملی این است که جناح های اصیل و ریشه دار انقلاب باور کنند، عده ای تلاش می کنند تا با نفی جناح های داخلی که سال ها سابقه مدیریتی در ۴ دهه گذشته را داشته اند، اپوزیسیون خارج کشور را شایسته مدیریت کلان کشور معرفی کنند. آنها با تزریق ناامیدی و پمپاژ ناکارآمدی نظام و نسبت دادن این ناکارآمدی به تمامی جناح های داخلی می خواهند سوار بعضی نارضایتی ها از اداره کشور شوند، در این شرایط جناح های ریشه دار و اصیل باید حواسشان باشد. عملکرد و کارکردشان محملی جهت موج سواران ایجاد نکند؛ جهت مثال طی چندماه گذشته یک مسئول سابق بی محابا یکی از ارکان سه گانه قدرت یعنی قوه قضائیه را زیر پرسش برد و بر هیزم نارضایتی ها اضافه کرد.

    * جناح ها در انتقادات خود باید خطوط قرمز نظام را رعایت کنند، اخیرا مشاهده کردیم چگونه سخن ریاست جمهوری را تحریف و جوسازی کردند. در تفاهم ملی به معنای واقعی کلمه نباید سیاه نمایی کرد، نباید این گفت و گوها با نشانه به زمین زدن رقیب باشد و همچنین نباید نشانه توجیه کننده وسیله باشد.اگر جناح ها بخواهند همچنان در فضای انتخاباتی چندماه گذشته باشند، نتیجه ای جز فرسایشی شدن مسابقه های سیاسی و خستگی مردم در برندارد و فقط به منزله کوبیدن برطبل نارضایتی ها است و به تعبیری دیگر جناح ها باید در روش خود تجدیدنظر کنند.

    *عملیاتی شدن گفت وگوی ملی در کم کردن اعتراض های هیجانی تأثیر دارد. اگر جناح های سیاسی نقد سازنده را از تخریب ویرانگر تفکیک کنند و از ادبیات ستیزه جویانه و پرخاشگرانه پرهیز نمایند و به آسانی به صورت همدیگر چنگ نیاندازند، از مقوله بی اعتمادی درجامعه نسبت به خودشان جلوگیری می کنند و شائبه اینکه همه این جناح ها مسئله دارند و قابل اعتماد نیستند، کم رنگ می شود.

    * واقعیت این است دشمن یکسان تلاش می کند با یک کلاغ چهل کلاغ همه را زیر پرسش ببرد، به این ترتیب فضایی جهت خود به دست آورده و چون مدت ها از عرصه سیاست کشور دور بوده خود را پاک و منزه نشان می دهد و این درحالی است که اپوزیسیون خارج از کشور اگر ریشه دار بود، از کشور عزیزمان ایران دوره انقلاب رانده نمی شد.

    واژه های کلیدی: سیاسی | فرهنگ | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار