خرد کردن برنامه نویسی دانلود برنامه

خرد کردن: برنامه نویسی دانلود برنامه آموزشی محصولات معرفی محصول آموزش Apple

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار حوادث قتل به‌ خاطر کینه قدیمی

    مرد معتادی که پسرعمه‌اش را به خاطر پول به قتل رسانده و متواری شده است ‌بود، هنگامی که پای میز محاکمه قرار گرفت، ادعا کرد کینه‌ای قدیمی عامل این قتل بود. 

    قتل به خاطر کینه قدیمی

    عبارات مهم : زندگی

    مرد معتادی که پسرعمه اش را به خاطر پول به قتل رسانده و متواری شده است بود، هنگامی که پای میز محاکمه قرار گرفت، ادعا کرد کینه ای قدیمی عامل این قتل بود.

    به گزارش شرق، مردی به نام کاوه اردیبهشت سال 95 در منزل اش به قتل رسید. کسی که این جنایت را به مأموران پلیس خبر داد، به مأموران گفت همسرش با ضربه چاقو کشته شده است و فردی که همسرش را کشته، قصد قتل او را هم داشته هست.

    این زن به پلیس گفت: کسی که شوهرم را کشته پسرعمه اش، رامین هست. رامین مدتی بود که در منزل ما زندگی می کرد و چون اعتیاد داشت و طرد شده است بود، شوهرم به او کمک می کرد. روز اتفاق با صدای عجیبی از خواب بیدار شدم و هنگامی که به سراغ شوهرم رفتم دیدم رامین روی سینه او نشسته و شوهرم هم خرخر می کند.

    قتل به‌ خاطر کینه قدیمی

    بعد رامین به سمت من حمله کرد و می خواست مرا هم بکشد. او جای پول ها و سوئیچ ماشین شوهرم را خواست؛ من گفتم نمی دانم کجا هستند. بعد درحالی که چاقو روی گلویم گذاشته بود، از من خواست طلاهایم را بدهم که قبول کردم و به رامین قول دادم دراین باره به کسی چیزی نگویم و سرو صدا هم نکنم. رامین فرار کرد و من بعد از فرار او مأموران را خبر کردم. ضمن اینکه از همسایه مان که دکتر است هم کمک خواستم و او هنگامی که بالای سر شوهرم آمد، گفت او مرده است.

    این زن گفت: شوهرم قبل از ازدواج با من با زنی دیگر ازدواج کرده بود. رامین و شوهر من باجناق بودند؛ آنها همسران خود را طلاق دادند. سپس شوهرم با من ازدواج کرد و رامین هم به شدت معتاد شد. او مرتب به منزل ما می آمد. شوهرم تلاش کرد برایش کاری پیدا کند و زندگی اش را سامان دهد ولی او شوهرم را کشت. بعد از گفته های این زن، پلیس تحقیقات گسترده ای را جهت پیدا کردن رامین شروع کرد و در نهایت بعد از چند ماه موفق شد او را بازداشت کند. رامین بعد از دستگیری قتل را قبول کرد و گفت: به خاطر اعتیادم دست به این کار زدم. من از پسرعمه ام کینه داشتم. او گفت: سال های زیادی از عمه ام مواظبت کرده بودم چون فرزندانش خارج از کشور عزیزمان ایران بودند. بعد از فوت عمه ام، پسرش منزل او را فروخت و به من سه میلیون تومان زیاد نداد.

    مرد معتادی که پسرعمه‌اش را به خاطر پول به قتل رسانده و متواری شده است ‌بود، هنگامی که پای میز محاکمه قرار گرفت، ادعا کرد کینه‌ای قدیمی عامل این قتل بود. 

    این عنوان من را ناراحت کرد؛ بعد هم همسرم از من جدا و زندگی ام دگرگون شد. معتاد شدم و شکست بزرگی در زندگی ام خوردم. بعد از چندین سال جدایی از همسرم و اعتیاد می خواستم زندگی درستی داشته باشم و چون جایی جهت ماندن نداشتم به منزل کاوه پسرعمه ام رفتم. در این مدت کاوه به من خیلی کمک کرد؛ در شرکتش به من کار داد. او در شرکت کپسول های آتش نشانی پر می کرد و می فروخت ولی واقعیت این نبود؛ او تقلب می کرد. من سر این مسئله چندباری با او بحث کرده بودم. اتفاقاتی که در زندگی ام افتاده و کارهایی که کاوه کرده بود، من را خیلی ناراحت کرده و باعث شده است بود از او کینه به دل بگیرم؛ ضمن اینکه تحت درمان بودم و داشتم مواد را هم ترک می کرم.

    متهم گفت: 10 روز بود که از منزل بیرون نرفته بودم؛ متادون مصرف می کردم و هنوز آثار ترک اعتیاد را داشتم.

    شب اتفاق کاوه و همسرش جهت شرکت در یک مراسم ازدواج از منزل بیرون رفتند؛ من هم جهت تهیه متادون منزل را ترک کردم ولی داروخانه متادون نداشت. به یک عطاری رفتم و به من یک قرص داد. بعد از اینکه قرص را خوردم، دچار توهم شدم. فکر می کنم قرص اکس بود که من را این طور دچار توهم کرد. هنگامی که به منزل برگشتم، دیگر نتوانستم بخوابم و تا صبح در توهم بودم؛ حالم خوب نبود؛ مرتب چیزهای مختلفی به ذهنم می رسید تا اینکه صبح تصمیم گرفتم به مشهد بروم. به کاوه گفتم پول بده، او گفت ندارد و سر این عنوان بحث کردیم؛ من هم با چاقو او را زدم. بعد که همسرش بیدار شد، من فرار کردم.

    قتل به‌ خاطر کینه قدیمی

    متهم با توجه به اعترافاتش و مدارک موجود در پرونده در دادسرا مجرم آشنا شده است و پرونده جهت پیگیری به دادگاه کیفری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران فرستاده شد. روز گذشته در جلسه محاکمه ابتدا نماینده دادستان در جایگاه حاضر شد و کیفرخواست را خواند؛ بعد تنها دختر مقتول به عنوان ولی دم در جایگاه قرار داده شد و خواستار صدور حکم قصاص شد. در ادامه متهم در جایگاه حاضر شد؛ او گفت: من کاوه را کشتم ولی اصلا قصدم کشتن او نبود. به خاطر مسائلی که در دادسرا گفتم، کینه ای قدیمی از کاوه داشتم. آن روز هم می خواستم چاقو را به دستش بزنم که به قلبش برخورد کرد. من درخواست بخشش دارم و عذرخواهی می کنم. متهم گفت: قتل کاوه کاملا اتفاقی بود؛ ضمن اینکه من تحت تأثیر قرصی که خورده بودم، تعادل روانی نداشتم و اصلا نمی دانم که آیا این کار را کردم و اتفاقات را به درستی به یاد نمی آورم.

    با آخر گفته های متهم و دفاعیات وکیل مدافع او هیئت قضات جهت صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

    مرد معتادی که پسرعمه‌اش را به خاطر پول به قتل رسانده و متواری شده است ‌بود، هنگامی که پای میز محاکمه قرار گرفت، ادعا کرد کینه‌ای قدیمی عامل این قتل بود. 

    واژه های کلیدی: زندگی | ازدواج | اخبار حوادث


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار